تبریز به‌عنوان پایتخت تاریخی تشیع، همواره حامی محور مقاومت خواهد بود/ ایثار و شهادت فرهنگی آمیخته با تاریخ آذربایجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در حاشیه تجمع مردمی تبریز در پی شهادت سید حسن نصرالله، با تأکید بر جایگاه ویژه تبریز به‌عنوان پایتخت تاریخی جهان تشیع گفت: کهن‌شهر تبریز همواره در کنار محور مقاومت خواهد ایستاد.

به گزارش میراث‌آریا، احمد حمزه‌زاده در حاشیه تجمع روز یکشنبه ۸ مهر ماه مردم تبریز در پی شهادت سید حسن نصرالله گفت: تبریز به‌عنوان اولین پایتخت جهان تشیع، همواره نماد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم بوده و در راستای محور مقاومت، نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده است. این کهن‌شهر از دیرباز در ترویج فرهنگ تشیع و حمایت از مظلومان پیش‌گام بوده و با یاری خدا این مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در ادامه با یادآوری جایگاه مقاومت مردم تبریز در طول تاریخ، اظهار داشت: مردم این شهر همواره در برابر ظلم و استبداد ایستادگی کرده‌اند و امروز نیز در کنار محور مقاومت به دفاع از حق و عدالت ادامه خواهند داد.

او همچنین تأکید کرد که تبریز به‌عنوان اولین پایتخت جهان تشیع، در طول تاریخ پشتیبان نهضت‌های آزادی‌خواهانه بوده است و اکنون نیز در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و تشیع محکم ایستاده است و در ادامه این راه مقدس، این شهر همچنان از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود دفاع  کرده و مسیر حمایت از مقاومت را ادامه خواهد داد.

حمزه‌زاده گفت: تبریز با تکیه بر سابقه‌ طولانی خود در دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان، به‌عنوان شهری با هویت تاریخی و مذهبی، در همه حال در کنار محور مقاومت خواهد ماند و این رسالت تاریخی خود را با افتخار به دوش خواهد کشید.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070900716
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha